Giovanna Cosenza The Italian politicians on Twitter pp. 299-318, DOI: 10.3270/75015 Details € 8,00 Cite
Romana Andò Social TV and political engagement. How to understand the «engaged audiences» of video-politics pp. 319-340, DOI: 10.3270/75016 Details € 8,00 Cite
Sergio Splendore The online news production and the use of implicit participation pp. 341-360, DOI: 10.3270/75017 Details € 8,00 Cite
Sara Minucci Widening the borders of popularization. A study of the communication of non-profit organizations in Italy pp. 361-372, DOI: 10.3270/75018 Details € 8,00 Cite
Ludovica CassettaVittorio Cobianchi «A good person»: exploring the lexicon of the tweets on the regional election campaign in Lombardy in 2013 pp. 373-392, DOI: 10.3270/75019 Details € 8,00 Cite
Valentina Reda Nicholas Carr. Internet ci rende stupidi? Come la rete sta cambiando il nostro cervello pp. 393-394, DOI: 10.3270/75020 Details € 8,00 Cite
Mauro Barisione E. De Blasio, M. Hibberd, M., Higgins e M. Sorice. La leadership politica. Media e costruzione del consenso pp. 395-396, DOI: 10.3270/75021 Details € 8,00 Cite
Donatella Campus Philippe Maarek. Campaign Communication & Political Marketing pp. 397-398, DOI: 10.3270/75022 Details € 8,00 Cite
Panorama della pubblicistica internazionale sulla comunicazione politica pp. 399-404, DOI: 10.3270/75023 Details € 8,00 Cite
Il governo di «larghe intese». Un presidente del Consiglio di «larga presenza» pp. 409-414, DOI: 10.3270/75025 Details € 8,00 Cite
Dopo la sentenza. La proliferazione del talk: segnali di disaffezione? pp. 415-418, DOI: 10.3270/75026 Details € 8,00 Cite
Un altrove che ci riguarda (Tony Manero, No - I giorni dell'arcobaleno, A Touch of Sin) pp. 425-436, DOI: 10.3270/75028 Details € 8,00 Cite
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