Francesca Hansstein Swiss Brands and Chinese Consumers Success Determinants, Opportunities, and Challenges pp. 1-22, DOI: 10.1431/103221 Availability: 03/03/2022 Details
Vanni Codeluppi Editoriale: usi e abusi dei divi nel marketing pp. 363-368, DOI: 10.1431/81831 Details € 8,00 Cite
Daniele PorchedduBaingio Pinna Informazioni addizionali sui display e percezione della scarsità relativa dei prodotti a scaffale pp. 369-392, DOI: 10.1431/81832 Details € 8,00 Cite
Silvia BelliniMaria Grazia Cardinali Strategie di valorizzazione dei prodotti tipici: ruolo dei brand e dei canali distributivi pp. 393-412, DOI: 10.1431/81833 Details € 8,00 Cite
Giuseppe BertoliBruno BusaccaMara Parati Le alleanze fra marche industriali e commerciali: un'indagine esplorativa sull'ingredient branding pp. 413-438, DOI: 10.1431/81834 Details € 8,00 Cite
Giuseppe RivaGuendalina GraffignaRossella C. Gambetti Are Positive Narratives a Possible Marketing Tool? Preliminary Insights from Narrative and Cognitive Psychology pp. 439-462, DOI: 10.1431/81835 Details € 8,00 Cite
Maria Teresa CuomoGerardino MetalloDebora TortoraAlfonso SianoAgostino VolleroPhilip J. Kitchen Solid Green and Greenwashing: When Is Communication Really Green? pp. 463-486, DOI: 10.1431/81836 Details € 8,00 Cite
Paolo ChiricoAnna Lo PrestiSelim Tüzüntürk Does Customer Satisfaction Affect Customer Loyalty Anyway? A Case Study in Retail Distribution pp. 487-502, DOI: 10.1431/81837 Details € 8,00 Cite
Federica Pascucci Dal mercato locale al mercato globale: il caso di una media impresa di torrefazione pp. 505-520, DOI: 10.1431/81839 Details € 8,00 Cite
Marco Raimondi Stilmas: successo e trasformazione strategica e manageriale di una Pmi. Intervista a Roberto Montaruli pp. 521-540, DOI: 10.1431/81840 Details € 8,00 Cite
Rossella C. Gambetti Flash in tema di marketing del retail pp. 559-560, DOI: 10.1431/81844 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines (PEMS) about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. , Award. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Antonella Carù, Bernard Cova, "Esperienze di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili". Andreina Mandelli, Chiara Piancatelli, Alessandro Arbore, Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation. [continue...]