Francesca Hansstein Swiss Brands and Chinese Consumers Success Determinants, Opportunities, and Challenges pp. 1-22, DOI: 10.1431/103221 Availability: 03/03/2022 Details
Giuseppe Bertoli Editoriale: Made in e Made in Italy pp. 171-178, DOI: 10.1431/80823 Details € 8,00 Cite
Tiziano Vescovi Introduzione al Panel: Ripensare al consumo internazionale pp. 179-180, DOI: 10.1431/80824 Details € 8,00 Cite
Donata VianelliJames ReardonSimone Guercini Consumer Ethnocentrism, National Identification, and Cosmopolitanism pp. 181-198, DOI: 10.1431/80825 Details € 8,00 Cite
Edoardo LozzaFilippo Oncini La fiducia del consumatore in due contesti economici differenti pp. 199-216, DOI: 10.1431/80826 Details € 8,00 Cite
Gianluca MarchiElisa MartinelliMarina Vignola L'impatto del Country of Origin e della familiarità con il pro- dotto sui retail buyer cinesi pp. 217-238, DOI: 10.1431/80827 Details € 8,00 Cite
Alessandra MazzeiSilvia Ravazzani A Holistic Model of Behavioural Branding: The Role of Employee Behaviours and Internal Branding pp. 239-262, DOI: 10.1431/80828 Details € 8,00 Cite
Angelo MigliettaAnna A. NelayevaMatteo Pessione La teoria della partecipazione e il marketing esperienziale pp. 263-298, DOI: 10.1431/80829 Details € 8,00 Cite
Lala Hu Elledì e Inglesina: l'internazionalizzazione nel mercato cinese pp. 301-314, DOI: 10.1431/80831 Details € 8,00 Cite
Anna Zinola Istituto Marangoni: il coraggio della coerenza per un posizionamento di eccellenza pp. 315-326, DOI: 10.1431/80832 Details € 8,00 Cite
Silvia RanfagniDaniele Gueli Campari: l'autenticità di marca nelle comunità online pp. 329-348, DOI: 10.1431/80834 Details € 8,00 Cite
Rossella C. Gambetti Flash in tema di «Comportamenti di consumo in un contesto internazionale» pp. 353-354, DOI: 10.1431/80836 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines (PEMS) about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. , Award. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. , Reviewers 2016. Andreina Mandelli, Chiara Piancatelli, Alessandro Arbore, Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation. Giuseppe Bertoli, Marco Raimondi, Introduzione. [continue...]