Being psychologists in the age of cognitive technologies in "Giornale italiano di psicologia", 1/2018 pp. 141-146, DOI: 10.1421/90319 Details € 8,00 Cite
Interrealtà: reti fisiche e digitali e post-verità in "il Mulino", 2/2017 pp. 210-217, DOI: 10.1402/86030 Details € 4,99 Cite
Are Positive Narratives a Possible Marketing Tool? Preliminary Insights from Narrative and Cognitive Psychology in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 439-462, DOI: 10.1431/81835 Details € 8,00 Cite
L come Libro, T come Tablet. Come si studia meglio? in "il Mulino", 5/2014 pp. 790-794, DOI: 10.1402/77823 Details € 4,99 Cite
Positive Digital Marketing: l'uso di notizie positive su dispositivi digitali come strumento di brand management in "Micro & Macro Marketing", 2/2012 pp. 257-272, DOI: 10.1431/37980 Details € 8,00 Cite
Digital Marketing 2.0. Multicanale, Sociale, Esperienziale, Mobile in "Micro & Macro Marketing", 2/2012 pp. 213-218, DOI: 10.1431/37977 Details € 8,00 Cite
The objectified body: media, psychophysical well-being and gender differences in "Psicologia sociale", 2/2012 pp. 261-284, DOI: 10.1482/37698 Details € 8,00 Cite
Comprendere la mente multiculturale: embodiment, presenza e presenza sociale in "Giornale italiano di psicologia", 2/2006 pp. 319-324, DOI: 10.1421/22422 Details € 8,00 Cite