Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Giuseppe Bertoli Editoriale: più marketing per conquistare il mercato agroalimentare statunitense pp. 3-8, DOI: 10.1431/82863 Details € 8,00 Cite
M. Cristiana MartiniGiovanna GalliChiara Arseni Brand Trust: A Multi-Dimensional Construct with a Sequential Pattern pp. 17-38, DOI: 10.1431/82866 Details € 8,00 Cite
Tommaso PucciMonica FaraoniSamuel RabinoLorenzo Zanni Willingness to Pay for a Regional Wine Brand pp. 39-54, DOI: 10.1431/82867 Details € 8,00 Cite
Silvia RanfagniMonica FaraoniBelinda Crawford Camiciottoli The Brand Personality in Online Communities pp. 55-76, DOI: 10.1431/82868 Details € 8,00 Cite
Irene ScopellitiPaola CilloBruno BusaccaDavid Mazursky The Effect of Budget Constraints on Creativity pp. 77-102, DOI: 10.1431/82869 Details € 8,00 Cite
Renato FioccaMarco Raimondi Due esperienze di una politica di branding premium: introduzione pp. 103-104, DOI: 10.1431/82870 Details € 8,00 Cite
Anna Codini Freitag: Recycling Strategies in Fashionable Accessories Industry pp. 105-122, DOI: 10.1431/82871 Details € 8,00 Cite
Marco Raimondi «5Vie Art+Design»: un progetto di rilancio di un territorio urbano basato sul capitale creativo. Intervista a Emanuele Tessarolo pp. 123-142, DOI: 10.1431/82872 Details € 8,00 Cite
Eraldo Olivetta La ripresa della crescita: il cambiamento degli stili di consumo e la necessità di innovazione del branding. Introduzione pp. 143-144, DOI: 10.1431/82873 Details € 8,00 Cite
Fulvio Bersanetti Italy: Split in Many Ways, but on the Move pp. 145-158, DOI: 10.1431/82874 Details € 8,00 Cite
Rossella C. GambettiSilvia Biraghi Esomar Meet Up - Italy 2016 on Brand Innovation pp. 159-170, DOI: 10.1431/82875 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. , Reviewers 2019. , Reviewers 2018. , Reviewers 2016. Giuseppe Bertoli, Award 2018. Guendalina Graffigna, Introduzione. , Reviewers 2017. , Reviewer 2015. [continue...]