Francesca Hansstein Swiss Brands and Chinese Consumers Success Determinants, Opportunities, and Challenges pp. 1-22, DOI: 10.1431/103221 Availability: 03/03/2022 Details
Giuseppe Bertoli Editoriale: più marketing per conquistare il mercato agroalimentare statunitense pp. 3-8, DOI: 10.1431/82863 Details € 8,00 Cite
M. Cristiana MartiniGiovanna GalliChiara Arseni Brand Trust: A Multi-Dimensional Construct with a Sequential Pattern pp. 17-38, DOI: 10.1431/82866 Details € 8,00 Cite
Tommaso PucciMonica FaraoniSamuel RabinoLorenzo Zanni Willingness to Pay for a Regional Wine Brand pp. 39-54, DOI: 10.1431/82867 Details € 8,00 Cite
Silvia RanfagniMonica FaraoniBelinda Crawford Camiciottoli The Brand Personality in Online Communities pp. 55-76, DOI: 10.1431/82868 Details € 8,00 Cite
Irene ScopellitiPaola CilloBruno BusaccaDavid Mazursky The Effect of Budget Constraints on Creativity pp. 77-102, DOI: 10.1431/82869 Details € 8,00 Cite
Renato FioccaMarco Raimondi Due esperienze di una politica di branding premium: introduzione pp. 103-104, DOI: 10.1431/82870 Details € 8,00 Cite
Anna Codini Freitag: Recycling Strategies in Fashionable Accessories Industry pp. 105-122, DOI: 10.1431/82871 Details € 8,00 Cite
Marco Raimondi «5Vie Art+Design»: un progetto di rilancio di un territorio urbano basato sul capitale creativo. Intervista a Emanuele Tessarolo pp. 123-142, DOI: 10.1431/82872 Details € 8,00 Cite
Eraldo Olivetta La ripresa della crescita: il cambiamento degli stili di consumo e la necessità di innovazione del branding. Introduzione pp. 143-144, DOI: 10.1431/82873 Details € 8,00 Cite
Fulvio Bersanetti Italy: Split in Many Ways, but on the Move pp. 145-158, DOI: 10.1431/82874 Details € 8,00 Cite
Rossella C. GambettiSilvia Biraghi Esomar Meet Up - Italy 2016 on Brand Innovation pp. 159-170, DOI: 10.1431/82875 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines (PEMS) about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. , Award. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Antonella Carù, Bernard Cova, "Esperienze di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili". Andreina Mandelli, Chiara Piancatelli, Alessandro Arbore, Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation. [continue...]