Millennials, brands and life spaces between materiality and virtuality in "Micro & Macro Marketing", 2/2018 pp. 203-222, DOI: 10.1431/90504 Details € 8,00 Cite
Esomar Meet Up - Italy 2016 on Brand Innovation in "Micro & Macro Marketing", 1/2016 pp. 159-170, DOI: 10.1431/82875 Details € 8,00 Cite
Flash in tema di marketing del retail in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 559-560, DOI: 10.1431/81844 Details € 8,00 Cite
Are Positive Narratives a Possible Marketing Tool? Preliminary Insights from Narrative and Cognitive Psychology in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 439-462, DOI: 10.1431/81835 Details € 8,00 Cite
Flash in tema di «Comportamenti di consumo in un contesto internazionale» in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 353-354, DOI: 10.1431/80836 Details € 8,00 Cite
Flash in tema di «Consumi e Sostenibilità» in "Micro & Macro Marketing", 1/2015 pp. 161-162, DOI: 10.1431/79736 Details € 8,00 Cite
Flash in tema di «Influenzare il consumatore, le sue percezioni, le sue intenzioni di acquisto» in "Micro & Macro Marketing", 3/2014 pp. 581-582, DOI: 10.1431/78576 Details € 8,00 Cite
Flash in tema di «Consumer Neuroscience and Neuromarketing: What New in Marketing Research?» in "Micro & Macro Marketing", 2/2014 pp. 389-, DOI: 10.1431/77733 Details € 8,00 Cite