Assessing processes and assessing products: The complexity of quality assessment in the academic context in "Giornale italiano di psicologia", 3-4/2020 pp. 1071-1076, DOI: 10.1421/100092 Details € 8,00 Cite
Consumers at the Mercy of Agri-food Fake News: A Psychological Identikit in "Micro & Macro Marketing", 2/2020 pp. 433-445, DOI: 10.1431/97322 Details € 8,00 Cite
«Lactose-free» 2.0. Alignment and Mismatch in the Online Communication Exchange between Consumers and Brands of Lactose-free Products in "Micro & Macro Marketing", 1/2021 pp. 143-172, DOI: 10.1431/96469 Details € 8,00 Cite
Editoriale: Il «disengagement» del consumatore nella filiera agro-alimentare e l'urgenza di un nuovo patto di fiducia in "Micro & Macro Marketing", 2/2019 pp. 219-222, DOI: 10.1431/93960 Details € 8,00 Cite
Assirm Innovation Index (AII): A Measurement for Countries' Dynamics of Innovation in "Micro & Macro Marketing", 2/2016 pp. 321-336, DOI: 10.1431/83718 Details € 8,00 Cite
Editoriale: dall'edonico all'eudaimonico: quando i brand «abilitano» la realizzazione delle traiettorie di benessere dei consumatori in "Micro & Macro Marketing", 2/2016 pp. 177-184, DOI: 10.1431/83708 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 541-542, DOI: 10.1431/81841 Details € 8,00 Cite
Are Positive Narratives a Possible Marketing Tool? Preliminary Insights from Narrative and Cognitive Psychology in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 439-462, DOI: 10.1431/81835 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 327-328, DOI: 10.1431/80833 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2015 pp. 141-142, DOI: 10.1431/79733 Details € 8,00 Cite
La ricerca di mercato in Italia: tra le sfide di oggi e le prospettive di domani in "Micro & Macro Marketing", 3/2014 pp. 565-578, DOI: 10.1431/78574 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 2/2014 pp. 373-374, DOI: 10.1431/77730 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2014 pp. 195-196, DOI: 10.1431/76507 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 3/2013 pp. 585-586, DOI: 10.1431/75390 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 2/2013 pp. 389-390, DOI: 10.1431/74442 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 179-180, DOI: 10.1431/73358 Details Download Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 2/2012 pp. 379-380, DOI: 10.1431/37988 Details € 8,00 Cite
Quando i brand diventano influential su Twitter: creare brand engagement con strategie di comunicazione virale in "Micro & Macro Marketing", 2/2012 pp. 237-256, DOI: 10.1431/37979 Details € 8,00 Cite
Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2012 pp. 167-168, DOI: 10.1431/37155 Details € 8,00 Cite
Quando la ricerca qualitativa diventa una professione in "Psicologia sociale", 3/2007 pp. 409-416, DOI: 10.1482/25532 Details € 8,00 Cite
Consumer Brand Engagement: lo stato dell'arte. Teoria, applicazioni, prospettive di ricerca in "Micro & Macro Marketing", 2/2011 pp. 199-226, DOI: 10.1431/35136 Details € 8,00 Cite
La ricerca online in Italia: stato e prospettive dell'arte in "Micro & Macro Marketing", 1/2010 pp. 95-120, DOI: 10.1431/31662 Details € 8,00 Cite
La ricerca qualitativa per il marketing: lo stato e le prospettive in Italia in "Micro & Macro Marketing", 1/2007 pp. 139-164, DOI: 10.1431/24282 Details € 8,00 Cite