Why do you eat vegan food? Health doesn’t matter, ethics and spirit do in "Micro & Macro Marketing", 1/2021 pp. 173-193, DOI: 10.1431/97445 Details € 8,00 Cite
Retail Brand Equity: A Customer-Based Analysis in "Micro & Macro Marketing", 3/2018 pp. 397-416, DOI: 10.1431/91413 Details € 8,00 Cite
L'impatto del Country of Origin e della familiarità con il pro- dotto sui retail buyer cinesi in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 217-238, DOI: 10.1431/80827 Details € 8,00 Cite
La domanda di ristorazione per il/in movimento: specificità di formato e di servizio richieste dalla clientela in "Micro & Macro Marketing", 2/2012 pp. 289-304, DOI: 10.1431/37982 Details € 8,00 Cite
L'impatto del Made in Italy sul comportamento d'acquisto dei consumatori cinesi in "Micro & Macro Marketing", 3/2011 pp. 445-462, DOI: 10.1431/36060 Details € 8,00 Cite