From E-commerce to Digital Transformation: The Case of Luisaviaroma in "Micro & Macro Marketing", 2/2021 pp. 461-480, DOI: 10.1431/100920 Details € 8,00 Cite
Online Marketing Research: New Trends and Challenges in "Micro & Macro Marketing", 2/2019 pp. 227-230, DOI: 10.1431/93962 Details € 8,00 Cite
Being Consumer to Be an Entrepreneur. On the Trail of New Dimensions of Entrepreneurial Passion in "Micro & Macro Marketing", 3/2018 pp. 463-480, DOI: 10.1431/91416 Details € 8,00 Cite
The Brand Personality in Online Communities in "Micro & Macro Marketing", 1/2016 pp. 55-76, DOI: 10.1431/82868 Details € 8,00 Cite
Campari: l'autenticità di marca nelle comunità online in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 329-348, DOI: 10.1431/80834 Details € 8,00 Cite
Med-Laine: sostenibilità e lusso nella filiera del tessile-abbigliamento in "Micro & Macro Marketing", 2/2014 pp. 345-358, DOI: 10.1431/77728 Details € 8,00 Cite
Congruity brand image e multicanalità distributiva: un confronto tra casi di imprese moda italiane in "Micro & Macro Marketing", 2/2013 pp. 299-316, DOI: 10.1431/74437 Details € 8,00 Cite