Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Grazia Cardinali Costruire l'immagine di convenienza nel retailing pp. 13-32, DOI: 10.1431/37147 Details € 8,00 Cite
Sabrina Pomodoro Pratiche spaziali all'interno dei luoghi contemporanei del commercio pp. 33-56, DOI: 10.1431/37148 Details € 8,00 Cite
Sandro CastaldoErika MallariniKatia PremazziMonica GrossoMarco Rindone Il ruolo della fiducia nella distribuzione del farmaco pp. 57-78, DOI: 10.1431/37149 Details € 8,00 Cite
Davide Christian Orazi L'imbarazzo nel contesto d'acquisto: presenza sociale e specificità di prodotto come antecedenti emotivi pp. 79-100, DOI: 10.1431/37150 Details € 8,00 Cite
Daniela Pettinao L'information technology nelle relazioni banca-impresa: la prospettiva del sensemaking pp. 101-124, DOI: 10.1431/37151 Details € 8,00 Cite
Maria ChiarvesioRaffaella Tabacco Savio Macchine Tessili e Stark: strategie di internazionalizzazione commerciale nei mercati emergenti pp. 127-146, DOI: 10.1431/37153 Details € 8,00 Cite
Marco Raimondi Kyocera Mita: dal prodotto alla soluzione, intervista a Pier Giovanni Callegari pp. 147-166, DOI: 10.1431/37154 Details € 8,00 Cite
Carlo Santucci La crisi, la paura e i riflessi sulla merce pp. 169-176, DOI: 10.1431/37156 Details € 8,00 Cite
Eleonora D'Onofrio Match Mixers: equilibristi tra lusso e low cost pp. 177-182, DOI: 10.1431/37157 Details € 8,00 Cite
Maurizio Pessato La crisi economica schermo della crisi politica pp. 183-190, DOI: 10.1431/37158 Details € 8,00 Cite
Rossella Chiara Gambetti Flash in tema di «Marketing & Retail» pp. 193-194, DOI: 10.1431/37160 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. , Reviewers 2019. , Reviewers 2018. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. , Reviewers 2017. Giuseppe Bertoli, Award 2018. Giuseppe Bertoli, Marco Raimondi, Introduzione. [continue...]