Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Guendalina Graffigna Editoriale: Il «disengagement» del consumatore nella filiera agro-alimentare e l'urgenza di un nuovo patto di fiducia pp. 219-222, DOI: 10.1431/93960 Details € 8,00 Cite
Silvia Ranfagni Online Marketing Research: New Trends and Challenges pp. 227-230, DOI: 10.1431/93962 Details € 8,00 Cite
Ariela MortaraVittoria Sinisi Behind and Inside the Screen. Different Research Methods for Social Research pp. 231-246, DOI: 10.1431/93963 Details € 8,00 Cite
Claudio BecagliMonica Faraoni Richiamo dei prodotti e brand association. Un'analisi netnografica pp. 247-266, DOI: 10.1431/93964 Details € 8,00 Cite
Nedka Dechkova Nikiforova Measuring Matching among Brand Associations in the Fashion Online Communities pp. 267-284, DOI: 10.1431/93965 Details € 8,00 Cite
Guido CristiniMaria Grazia CardinaliBenedetta Grandi Framing the communication: The effectiveness of price promotion in the cash&carry format pp. 285-312, DOI: 10.1431/93966 Details € 8,00 Cite
Marcello SansoneAnnarita Colamatteo Private label in consumer dynamics pp. 313-334, DOI: 10.1431/93967 Details € 8,00 Cite
Maria Rosaria NapolitanoFloriana Fusco The shared value creation in the humanistic firm of Brunello Cucinelli pp. 335-360, DOI: 10.1431/93968 Details € 8,00 Cite
Renato Fiocca Convergenze inaspettate... E se big data e neuromarketing «insieme» svelassero più di quanto conosciamo dei comportamenti di acquisto e consumo? pp. 361-388, DOI: 10.1431/93969 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewer 2015. [continue...]