Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Paolo LegrenziBarbara CasagrandeRino RumiatiPaola Salmaso Come si costruisce un marchio di distretto: il caso delle occhialerie del bellunese pp. 193-210, DOI: 10.1431/2802 Details € 8,00 Cite
Chiara Mauri Geomarketing: principi e applicazioni al processo di marketing pp. 211-226, DOI: 10.1431/2805 Details € 8,00 Cite
Gennaro Iasevoli I customer club e lo sviluppo della customer loyalty pp. 227-242, DOI: 10.1431/2807 Details € 8,00 Cite
Giuseppe FavrettoDanilo ManentiSilvia Pegoraro La raccolta differenziata dei rifiuti: atteggiamenti della popolazione e comportamento di recycling pp. 243-264, DOI: 10.1431/2810 Details € 8,00 Cite
Stefano Rolando Monitor Lombardia. Un'esperienza di istituzione in ascolto pp. 265-272, DOI: 10.1431/2813 Details € 8,00 Cite
Mariano BellaPaolo Malfagia Le scelte dei consumatori presso la distribuzione: determinanti e misure pp. 273-298, DOI: 10.1431/2815 Details € 8,00 Cite
Luca BicchieriniAlessandro Gandolfo Candy elettrodomestici: passione e innovazione per la leadership nel mercato delle lavabiancheria pp. 297-312, DOI: 10.1431/2819 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewer 2015. [continue...]