Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 3, 2000, dicembre

  • ISBN: 978-88-15-07485-0
  • |
  • TITLE: Riflessioni sui consumi al giro del millennio
  • |
  • Vol.: IX
  • |
  • RDF
    • Micro-marketing

    • Luciano Pilotti
    • Struttura e funzionamento degli "Electronic mall". Una esplorazione empirica per la misura dell'efficacia operativa

    • pp. 409-436, DOI: 10.1431/2840
    • Paolo Guenzi
    • Orientamento commerciale dell'impresa e attività svolte dai venditori: un'analisi esplorativa nelle imprese italiane

    • pp. 437-460, DOI: 10.1431/2841