Stefano Di PietroElisabeth Wehling The glorification of Silvio. An analysis of the «religious frames» in the public speeches of Silvio Berlusconi pp. 321-342, DOI: 10.3270/35825 Details € 8,00 Cite
Marco Cacciotto Storytelling and politics. A winning couple? pp. 343-364, DOI: 10.3270/35826 Details € 8,00 Cite
Silvia Tentarelli Seen from abroad. The coverage of International press of the 2009 Berlusconi scandals pp. 365-386, DOI: 10.3270/35827 Details € 8,00 Cite
Marco Parodi Variations in the melodrama of political TV talk shows. The aggression to Berlusconi and the endless soap of Italian politics pp. 387-398, DOI: 10.3270/35828 Details € 8,00 Cite
Franca Roncarolo Valentina Reda. I sondaggi dei presidenti pp. 399-400, DOI: 10.3270/35829 Details € 8,00 Cite
Federico Boni Deyan Sudjic. Architettura e potere pp. 401-403, DOI: 10.3270/35830 Details € 8,00 Cite
Cristian Vaccari Stephen Coleman e Jay G. Blumler. The internet and democratic citizenship: Theory, practice and policy pp. 404-408, DOI: 10.3270/35831 Details € 8,00 Cite
Panorama della pubblicistica internazionale sulla comunicazione politica pp. 409-412, DOI: 10.3270/35832 Details € 8,00 Cite
Piccoli blog crescono, anche in Italia. Quando il dibattito pubblico si trasforma in analisi politica pp. 429-432, DOI: 10.3270/35836 Details € 8,00 Cite
Il corpo del desiderio. Forme femminili e forme del femminile (Nessuno mi può giudicare, Maschi contro femmine, Femmine contro maschi, Venere nera) pp. 433-, DOI: 10.3270/35837 Details € 8,00 Cite
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