Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Edoardo Lozza Editoriale: Ci sono «bullshit jobs» fra le professioni del marketing? pp. 455-459, DOI: 10.1431/98616 Details Cite
Umberto Martini Il marketing del turismo nell’era digitale: nuove sfide, nuove opportunità pp. 463-466, DOI: 10.1431/98617 Details Cite
Ariela MortaraRosantonietta Scramaglia Tourist Behaviour and Hotel Hospitality. An Exploratory Investigation on the Impact of the Internet pp. 467-487, DOI: 10.1431/98618 Details Cite
Letizia Lo PrestiGiulio MaggioreVittoria Marino Mobile Instant Messaging Apps for Enhancing Tourist Engagement: Towards a Relational Profile of Digital Tourist pp. 489-512, DOI: 10.1431/98619 Details Cite
Erica Del VacchioRoberta GargiuloFrancesco Bifulco Digital Communication and Museum Experience. A Multichannel Approach pp. 513-533, DOI: 10.1431/98620 Details Cite
Matilde MilanesiSimone Guercini Image-based Social Media and Visual Content Analysis: Insights from a Literature Review pp. 537-558, DOI: 10.1431/98621 Details Cite
Elisabetta RisiGuido Di Fraia Social media listening. From text analysis to the interpretation of the meanings pp. 559-584, DOI: 10.1431/98622 Details Cite
Manila BoncianiIlaria CorazzaBarbara LupiSabina De Rosis How to Improve the Maternal Pathway for Migrant Women: Insights for Retention Strategies from Tuscany Region pp. 585-607, DOI: 10.1431/98623 Details Cite
Paolo Martinello Transparency of Digital Marketing and Consumer Protection pp. 611-628, DOI: 10.1431/98624 Details Cite
Guido Cristini Essere vicini alle persone: la sfida della distribuzione del futuro. Intervista a Francesco Pugliese pp. 629-643, DOI: 10.1431/98625 Details Cite
Anna Zinola The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World pp. 647-656, DOI: 10.1431/98626 Details Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. , Reviewers 2019. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2016. , Reviewers 2017. Guendalina Graffigna, Introduzione. Richard Ladwein, Il web design e l'ergonomia dei siti di commercio elettronico. , Reviewers 2018. Giuseppe Bertoli, Marco Raimondi, Introduzione. [continue...]