Francesca Hansstein Swiss Brands and Chinese Consumers Success Determinants, Opportunities, and Challenges pp. 1-22, DOI: 10.1431/103221 Availability: 03/03/2022 Details
Tiziano Vescovi Editoriale: Family business e mercati internazionali: è un lavoro per giovani pp. 175-180, DOI: 10.1431/90500 Details € 8,00 Cite
Matteo Corciolani The coexistence between vinyl and digital in the streaming music age pp. 185-188, DOI: 10.1431/90502 Details € 8,00 Cite
Oronzo TrioRaffaele Campo La convivenza tra vinile e digitale nell'era della musica liquida pp. 189-202, DOI: 10.1431/90503 Details € 8,00 Cite
Silvia BiraghiRossella C. Gambetti Millennials, brands and life spaces between materiality and virtuality pp. 203-222, DOI: 10.1431/90504 Details € 8,00 Cite
Annamaria Tuan Mobile shopper marketing and new consumption trends pp. 223-244, DOI: 10.1431/90505 Details € 8,00 Cite
Alessandro Gandolfo Banks facing social banking challenge pp. 245-280, DOI: 10.1431/90506 Details € 8,00 Cite
Francesco RaggiottoMichela C. MasonAndrea Moretti A lens of analysis for consumption practices in tattooing pp. 283-308, DOI: 10.1431/90507 Details € 8,00 Cite
Eraldo Olivetta Verso un rinnovamento della vocazione alla qualità del made in Italy? pp. 311-312, DOI: 10.1431/90508 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines (PEMS) about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. , Reviewers 2017. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Award. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Giuseppe Bertoli, Marco Raimondi, Introduzione. Andreina Mandelli, Chiara Piancatelli, Alessandro Arbore, Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation. [continue...]