Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Tiziano Vescovi Editoriale: Family business e mercati internazionali: è un lavoro per giovani pp. 175-180, DOI: 10.1431/90500 Details € 8,00 Cite
Matteo Corciolani The coexistence between vinyl and digital in the streaming music age pp. 185-188, DOI: 10.1431/90502 Details € 8,00 Cite
Oronzo TrioRaffaele Campo La convivenza tra vinile e digitale nell'era della musica liquida pp. 189-202, DOI: 10.1431/90503 Details € 8,00 Cite
Silvia BiraghiRossella C. Gambetti Millennials, brands and life spaces between materiality and virtuality pp. 203-222, DOI: 10.1431/90504 Details € 8,00 Cite
Annamaria Tuan Mobile shopper marketing and new consumption trends pp. 223-244, DOI: 10.1431/90505 Details € 8,00 Cite
Alessandro Gandolfo Banks facing social banking challenge pp. 245-280, DOI: 10.1431/90506 Details € 8,00 Cite
Francesco RaggiottoMichela C. MasonAndrea Moretti A lens of analysis for consumption practices in tattooing pp. 283-308, DOI: 10.1431/90507 Details € 8,00 Cite
Eraldo Olivetta Verso un rinnovamento della vocazione alla qualità del made in Italy? pp. 311-312, DOI: 10.1431/90508 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2019. , Reviewers 2018. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. , Reviewer 2015. , Reviewers 2017. [continue...]