Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Andrea Natale Il commercio elettronico: l'impatto sull'organizzazione pp. 205-226, DOI: 10.1431/2901 Details € 8,00 Cite
Roberta Sebastiani Imprese minori e Internet: percorsi di sviluppo pp. 227-252, DOI: 10.1431/2903 Details € 8,00 Cite
Umberto Martini Internet e le imprese turistiche: un'analisi dell'impatto della rete sul funzionamento del mercato turistico leisure pp. 253-276, DOI: 10.1431/2906 Details € 8,00 Cite
Katia Premazzi Cyber-marketing territoriale: l'attivazione di un sito web per la valorizzazione del territorio pp. 277-300, DOI: 10.1431/2909 Details € 8,00 Cite
Sandro Castaldo L'analisi della quota di mercato: un approccio network-based pp. 301-336, DOI: 10.1431/2910 Details € 8,00 Cite
Valeria de Martino I prodotti di lusso: il caso Bulgari pp. 337-358, DOI: 10.1431/2911 Details € 8,00 Cite
Albino Claudio Bosio Sanità futura: quale prospettiva per il marketing? pp. 359-368, DOI: 10.1431/2913 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewer 2015. [continue...]