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Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
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Maria Vernuccio An exploratory study of Social Media in corporate branding pp. 189-214, DOI: 10.1431/32512 Details € 8,00 Cite
Daniele PorchedduAntonio PinnaMaura Pugliatti Asymmetric colour perception in point-of-sale: some implications for merchandising pp. 215-242, DOI: 10.1431/32513 Details € 8,00 Cite
Marco Raimondi Una efficace operazione di riorientamento al mercato: il caso Selva. Intervista a Philipp Selva e Guenther Reifer pp. 245-262, DOI: 10.1431/32515 Details € 8,00 Cite
Antonio BesanaA. Claudio BosioAndrea CorazzonFrancesco FranceschiniFabio SavelliBruno SfogliariniPaolo Zani Le domande del consumatore e le prospettive dei consumi: panel 2010 pp. 263-288, DOI: 10.1431/32516 Details € 8,00 Cite
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Barbara GiannelliPaolo LucciAnna Zinola Le evoluzioni del licensing nel sistema moda italiano pp. 323-328, DOI: 10.1431/32518 Details € 8,00 Cite
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