Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Iveta Merlinovà L'euroglobalizzazione nella prospettive Est-Ovest pp. 387-404, DOI: 10.1431/2348 Details € 8,00 Cite
Carolina Guerini La selezione e la valutazione dei mercati esteri pp. 405-422, DOI: 10.1431/2351 Details € 8,00 Cite
Scott Fellows La globalizzazione nel settore della moda pp. 423-428, DOI: 10.1431/2355 Details € 8,00 Cite
Hermann Pohl La globalizzazione nell'industria alimentare pp. 437-442, DOI: 10.1431/2358 Details € 8,00 Cite
Giuseppe BertoliDavide Gervasi Licensing e risorse immateriali: un'analisi nel settore audiovisivo pp. 443-472, DOI: 10.1431/2360 Details € 8,00 Cite
Giorgio Marbach La scelta della scala di valutazione: contributo ad un tema inesauribile pp. 473-490, DOI: 10.1431/2363 Details € 8,00 Cite
Patrizia ZagnoliElena Lampugnani Il design come veicolo di marketing: il caso di Tecno SpA pp. 491-504, DOI: 10.1431/2367 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2019. , Reviewers 2018. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. , Reviewer 2015. , Reviewers 2017. [continue...]