Alessandra De Chiara The «sustainable ingredient» for the quality and international performance of agrifood products DOI: 10.1431/97443 Availability: 07/07/2020 Details
Maria Cristina MartinengoMonica GilliPaola De BernardiAlberto Bertello Space food: For a few or for everyone? DOI: 10.1431/97444 Availability: 07/07/2020 Details
Marco Lombardi Un nuovo modello di valutazione di marca: il Brand Asset Valuator pp. 341-356, DOI: 10.1431/2428 Details € 8,00 Cite
Emanuela Prandelli L'efficacia delle promozioni nel settore della stampa quotidiana: i risultati di un'indagine empirica sul mercato italiano pp. 357-390, DOI: 10.1431/2429 Details € 8,00 Cite
Alessandra Tedeschi-Toschi I rapporti industria servizi: la competizione verticale oltre il canale pp. 391-422, DOI: 10.1431/2430 Details € 8,00 Cite
Giorgio Tassinari Un modello dinamico per l'analisi delle asimmetrie competitive pp. 423-448, DOI: 10.1431/2431 Details € 8,00 Cite
Giuseppe BertoliNicola Ghezzi Globalizzazione dei mercati e comunicazione televisiva: il caso di Mtv pp. 449-474, DOI: 10.1431/2432 Details € 8,00 Cite
Marino LivolsiVanni Codeluppi Sulla disciplina pubblicitaria pp. 475-486, DOI: 10.1431/2433 Details € 8,00 Cite
Publisher’s Ethics Il Mulino adopts and promotes specific guidelines about publishing ethics. Our ethics statements are based on COPE’s Best Practice Guidelines for Journal Editors.
Most downloaded articles (last 2 months) Thomas Aichner, Paolo Coletti, Patrick Lombardo, The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study. Renato Fiocca, Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion. Anna Zinola, The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World. , Reviewers 2018. , Reviewers 2019. , Reviewers 2016. Guendalina Graffigna, Introduzione. Giuseppe Bertoli, Award 2018. , Reviewers 2017. , Reviewer 2015. [continue...]