Rivisteweb
The Italian Platform for the Humanities and Social Sciences
Languages
ITA
ENG
General menu
Home
Journals
Subjects
Authors
Publishers
Help
Social Networks
Issues
2022
1, 2022 (Aprile)
2021
3, 2021 (December)
2, 2021 (August)
1, 2021 (April)
2020
3, 2020 (December)
2, 2020 (August)
1, 2020 (April)
2019
3, 2019 (December)
2, 2019 (August)
1, 2019 (April)
2018
3, 2018 (December)
2, 2018 (August)
1, 2018 (April)
2017
3, 2017 (December)
2, 2017 (August)
1, 2017 (April)
2016
3, 2016 (December)
2, 2016 (August)
1, 2016 (April)
2015
3, 2015 (December)
2, 2015 (August)
1, 2015 (April)
2014
3, 2014 (December)
2, 2014 (August)
1, 2014 (April)
2013
3, 2013 (December)
2, 2013 (August)
1, 2013 (April)
2012
3, 2012 (dicembre)
2, 2012 (agosto)
1, 2012 (aprile)
2011
3, 2011 (dicembre)
2, 2011 (agosto)
1, 2011 (aprile)
2010
3, 2010 (dicembre)
2, 2010 (agosto)
1, 2010 (aprile)
2009
3, 2009 (dicembre)
2, 2009 (agosto)
1, 2009 (aprile)
Massimo Scaglioni, Anna Sfardini
Political Publics. Una scuola per il Paese: istruzione e ripartenza nell’agenda mediale e politica
Journal
Comunicazione politica
ISSN: 1594-6061
Il Mulino
Articolo
3/2020, December
pp. 465-469
DOI: 10.3270/98805
€ 8,00
Cite
Article first page