Introductory note in "Economia della Cultura", 4/2021 pp. 493-500, DOI: 10.1446/104568 Details € 8,00 Cite
Nota introduttiva in "Economia della Cultura", 4/2021 pp. 485-492, DOI: 10.1446/104567 Details € 8,00 Cite
Introductory note in "Economia della Cultura", 2/2021 pp. 157-162, DOI: 10.1446/102029 Details € 8,00 Cite
Introductory note in "Economia della Cultura", 2/2021 pp. 151-156, DOI: 10.1446/102028 Details € 8,00 Cite
The cultural sector’s governance proved by COVID-19. A European comparison in "Economia della Cultura", 3-4/2020 pp. 269-283, DOI: 10.1446/100723 Details € 8,00 Cite
Nota Introduttiva / Introductory note in "Economia della Cultura", 3/2016 pp. 361-364, DOI: 10.1446/84703 Details € 8,00 Cite
I met a courteous wise man in "Economia della Cultura", 2/2016 pp. 241-244, DOI: 10.1446/84501 Details € 8,00 Cite
Many factors blocking the Italian audio-visual industry in "Economia della Cultura", 2/2014 pp. 233-238, DOI: 10.1446/78869 Details € 8,00 Cite
Politics (parties) and communication in Italy: an analytical approach in "Comunicazione politica", 2/2012 pp. 229-248, DOI: 10.3270/37660 Details € 8,00 Cite
Employment in the performing arts in Italy according to ENPALS data in "Economia della Cultura", 1/2012 pp. 73-84, DOI: 10.1446/37383 Details € 8,00 Cite
Italy united in radio and television broadcasting in "Economia della Cultura", 4/2011 pp. 423-440, DOI: 10.1446/36616 Details € 8,00 Cite
Rai e Mediaset: statica e dinamica del duopolio in "Economia della Cultura", 3/1999 pp. 309-324, DOI: 10.1446/12679 Details € 8,00 Cite
La nuova stagione delle radio in "Economia della Cultura", 1/2001 pp. 25-36, DOI: 10.1446/12746 Details € 8,00 Cite
Il maiale e la Rai. Il servizio pubblico nella legge Gasparri in "Economia della Cultura", 3/2005 pp. 347-358, DOI: 10.1446/20546 Details € 8,00 Cite
I mercati del film italiano in "Economia della Cultura", 2/2006 pp. 247-258, DOI: 10.1446/22581 Details € 8,00 Cite
Della lottizzazione e del "partito Rai" (con una postilla di Paolo Murialdi) in "Problemi dell'informazione", 4/1997 pp. 485-495, DOI: 10.1445/3907 Details € 8,00 Cite
Sulle proposte del Ministero delle Comunicazioni in materia televisiva in "Economia della Cultura", 1/2007 pp. 77-86, DOI: 10.1446/24411 Details € 8,00 Cite
L'industria culturale italiana alla prova della modernità in "Economia della Cultura", 4/2007 pp. 451-460, DOI: 10.1446/26065 Details € 8,00 Cite
Più trasparenza per la cultura, lo spettacolo, i media in "Economia della Cultura", 3/2006 pp. 383-392, DOI: 10.1446/23273 Details € 8,00 Cite
Observatoire Européen de l'Audiovisuel, "Statistical Yearbook 2001" in "Economia della Cultura", 1/2002 pp. 147-, DOI: 10.1446/7397 Details € 8,00 Cite
Hafez K., Mass Media, Politics & Society in the Middle East in "Economia della Cultura", 3/2002 pp. 434-434, DOI: 10.1446/7965 Details € 8,00 Cite
Broadcasting: intrecci e scambi tra pubblico e privato in "Economia della Cultura", 1/2003 pp. 77-88, DOI: 10.1446/8270 Details € 8,00 Cite
Fleischner E. e Somalvico B., (a cura di), "La TV diventa digitale" in "Economia della Cultura", 2/2003 pp. 269-269, DOI: 10.1446/8857 Details € 8,00 Cite
Perrucci A. e Richeri G. (a cura di), "Il mercato televisivo italiano nel contesto europeo" in "Economia della Cultura", 4/2003 pp. 567-567, DOI: 10.1446/10597 Details Cite
Observatoire Européen de l'Audiovisuel, "Yearbook 2002" in "Economia della Cultura", 4/2003 pp. 568-568, DOI: 10.1446/10598 Details € 8,00 Cite
Effetti della privatizzazione sulla radiodiffusione italiana in "Economia della Cultura", 3/1997 pp. 208-211, DOI: 10.1446/12590 Details € 8,00 Cite
Francesco Casetti, Sergio Mariotti, Antonio PIlati e Francesco Silva, "Cinema: secondo secolo, terzo millennio" in "Economia della Cultura", 2/1998 pp. 215-216, DOI: 10.1446/12630 Details € 8,00 Cite
Europena Audiovisual Observatoire, Council of Europe, "Statistical Yearbook - Film, television, video and new media in Europe" in "Economia della Cultura", 2/1998 pp. 217-, DOI: 10.1446/12631 Details € 8,00 Cite
R. Chaniac, J.P. Jézéquel, "Télévision et cinéma. Le désenchantement" in "Economia della Cultura", 1/1999 pp. 131-135, DOI: 10.1446/12655 Details € 8,00 Cite