Comunicazione politica Quadrimestrale dell'Associazione Italiana di Comunicazione Politica Most downloaded articles in the last 2 months Elenco referees 2015 in "Comunicazione politica", 1/2016 pp. 153-153, DOI: 10.3270/82899 Details Download Cite Michele Sorice The «Platformization» of the Public Sphere in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 371-388, DOI: 10.3270/98799 Details Cite Fabio BordignonIlvo DiamantiFabio Turato The Contagion of Opinions. Citizens and Democracy in the Time of Coronavirus in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 389-418, DOI: 10.3270/98800 Details Cite Mauro Barisione Against Communicationism. For a Critique of Communicative Reductionism in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 347-370, DOI: 10.3270/98798 Details Cite Giuseppe Milazzo Inside the Screen. L’agenda social dei leader politici in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 457-464, DOI: 10.3270/98804 Details Cite Giovanni Boccia Artieri A Voce Alta. Pandemic politics: un nuovo campo discorsivo per la ricerca sulla politica in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 443-449, DOI: 10.3270/98802 Details Cite Donatella Campus Celebrity leadership. When political leaders are stars in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 185-203, DOI: 10.3270/97903 Details Cite Giuseppe AnzeraMarco BrunoAlessandra Massa The Role of Fake News in International Political Communication in "Comunicazione politica", 3/2019 pp. 377-396, DOI: 10.3270/95024 Details € 8,00 Cite Massimo Bucchi Satira e Politica. Fake News in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 493-, DOI: 10.3270/98809 Details Cite Fabio BordignonLuigi Ceccarini Protest and proposition, leader and party. Thinking of M5S in "Comunicazione politica", 1/2013 pp. 63-84, DOI: 10.3270/72722 Details € 8,00 Cite Cristopher CepernichEdoardo Novelli Sfumature del razionale. La comunicazione politica emozionale nell'ecosistema ibrido dei media in "Comunicazione politica", 1/2018 pp. 13-30, DOI: 10.3270/89735 Details € 8,00 Cite Elenco referees 2016 in "Comunicazione politica", 1/2017 pp. 171-171, DOI: 10.3270/86142 Details Download Cite Ilvo Diamanti Oltre la democrazia del pubblico in "Comunicazione politica", 3/2014 pp. 581-590, DOI: 10.3270/78586 Details € 8,00 Cite John Street Popular Culture and Political Communication in "Comunicazione politica", 1/2020 pp. 129-140, DOI: 10.3270/96428 Details Cite Diego Ceccobelli Gianpietro Mazzoleni e Roberta Bracciale (2019). La politica pop online. I meme e le nuove sfide della comunica- zione politica in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 495-497, DOI: 10.3270/98810 Details Cite La politica pop ai tempi dei social media in "Comunicazione politica", 2/2019 pp. 251-262, DOI: 10.3270/94200 Details € 8,00 Cite Massimo ScaglioniAnna Sfardini Political Publics. La TV ai tempi del COVID-19. Cosa è cambiato? in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 317-319, DOI: 10.3270/97910 Details Cite Maurizio Pessato Surveys & Polls. Reazioni degli italiani al COVID-19 in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 295-303, DOI: 10.3270/97908 Details Cite Sofia Ventura Renzi's Communication and the Constitutional Referendum. Personalisation, Storytelling and Feuilleton in "Comunicazione politica", 3/2017 pp. 431-458, DOI: 10.3270/87972 Details € 8,00 Cite Rosanna De RosaValentina Reda e-politics. Il COVID-19 e la sua Politics in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 321-328, DOI: 10.3270/97911 Details Cite
Elenco referees 2015 in "Comunicazione politica", 1/2016 pp. 153-153, DOI: 10.3270/82899 Details Download Cite
Michele Sorice The «Platformization» of the Public Sphere in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 371-388, DOI: 10.3270/98799 Details Cite
Fabio BordignonIlvo DiamantiFabio Turato The Contagion of Opinions. Citizens and Democracy in the Time of Coronavirus in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 389-418, DOI: 10.3270/98800 Details Cite
Mauro Barisione Against Communicationism. For a Critique of Communicative Reductionism in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 347-370, DOI: 10.3270/98798 Details Cite
Giuseppe Milazzo Inside the Screen. L’agenda social dei leader politici in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 457-464, DOI: 10.3270/98804 Details Cite
Giovanni Boccia Artieri A Voce Alta. Pandemic politics: un nuovo campo discorsivo per la ricerca sulla politica in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 443-449, DOI: 10.3270/98802 Details Cite
Donatella Campus Celebrity leadership. When political leaders are stars in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 185-203, DOI: 10.3270/97903 Details Cite
Giuseppe AnzeraMarco BrunoAlessandra Massa The Role of Fake News in International Political Communication in "Comunicazione politica", 3/2019 pp. 377-396, DOI: 10.3270/95024 Details € 8,00 Cite
Massimo Bucchi Satira e Politica. Fake News in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 493-, DOI: 10.3270/98809 Details Cite
Fabio BordignonLuigi Ceccarini Protest and proposition, leader and party. Thinking of M5S in "Comunicazione politica", 1/2013 pp. 63-84, DOI: 10.3270/72722 Details € 8,00 Cite
Cristopher CepernichEdoardo Novelli Sfumature del razionale. La comunicazione politica emozionale nell'ecosistema ibrido dei media in "Comunicazione politica", 1/2018 pp. 13-30, DOI: 10.3270/89735 Details € 8,00 Cite
Elenco referees 2016 in "Comunicazione politica", 1/2017 pp. 171-171, DOI: 10.3270/86142 Details Download Cite
Ilvo Diamanti Oltre la democrazia del pubblico in "Comunicazione politica", 3/2014 pp. 581-590, DOI: 10.3270/78586 Details € 8,00 Cite
John Street Popular Culture and Political Communication in "Comunicazione politica", 1/2020 pp. 129-140, DOI: 10.3270/96428 Details Cite
Diego Ceccobelli Gianpietro Mazzoleni e Roberta Bracciale (2019). La politica pop online. I meme e le nuove sfide della comunica- zione politica in "Comunicazione politica", 3/2020 pp. 495-497, DOI: 10.3270/98810 Details Cite
La politica pop ai tempi dei social media in "Comunicazione politica", 2/2019 pp. 251-262, DOI: 10.3270/94200 Details € 8,00 Cite
Massimo ScaglioniAnna Sfardini Political Publics. La TV ai tempi del COVID-19. Cosa è cambiato? in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 317-319, DOI: 10.3270/97910 Details Cite
Maurizio Pessato Surveys & Polls. Reazioni degli italiani al COVID-19 in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 295-303, DOI: 10.3270/97908 Details Cite
Sofia Ventura Renzi's Communication and the Constitutional Referendum. Personalisation, Storytelling and Feuilleton in "Comunicazione politica", 3/2017 pp. 431-458, DOI: 10.3270/87972 Details € 8,00 Cite
Rosanna De RosaValentina Reda e-politics. Il COVID-19 e la sua Politics in "Comunicazione politica", 2/2020 pp. 321-328, DOI: 10.3270/97911 Details Cite