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Peppino Ortoleva Tuning in the nation. Media and national identity pp. 39-58, DOI: 10.3270/34251 Details € 8,00 Cite
Angelo Varni The image of Italy on the pages of the Corriere della Sera in the late XIX century pp. 59-72, DOI: 10.3270/34252 Details € 8,00 Cite
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Cristian Vaccari A country to change. The idea of Italy of the leaders of the Center-Left from Prodi to Bersani pp. 95-110, DOI: 10.3270/34254 Details € 8,00 Cite
Luisella FarinottiElena GipponiRocco Moccagatta Italy, on the screen pp. 121-138, DOI: 10.3270/34256 Details € 8,00 Cite
Paolo Natale Io non mi sento italiano, ma per fortuna o purtroppo lo sono pp. 139-150, DOI: 10.3270/34257 Details € 8,00 Cite
Gianfranco Pasquino Paul Ginsborg. Salviamo l'Italia pp. 151-152, DOI: 10.3270/34258 Details € 8,00 Cite
Gianfranco Pasquino Walter Barberis. Il bisogno di patria pp. 153-153, DOI: 10.3270/34259 Details € 8,00 Cite
Federico Boni Paolo Peluffo. La riscoperta della Patria pp. 154-156, DOI: 10.3270/34260 Details € 8,00 Cite
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