The role of Geographical Indications in the European Union. A systematic literature review in "Micro & Macro Marketing", 2/2022 pp. 276-308, DOI: 10.1431/103773 Details Cite
The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. This Issue in "Micro & Macro Marketing", 3/2021 pp. 517-520, DOI: 10.1431/102503 Details € 8,00 Cite
The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. Introduction in "Micro & Macro Marketing", 3/2021 pp. 511-516, DOI: 10.1431/102502 Details € 8,00 Cite
Televisione addio? Discontinuità strutturali e prospettive evolutive della «regina dei media» in "Micro & Macro Marketing", 1/2014 pp. 9-30, DOI: 10.1431/76497 Details € 8,00 Cite
I ruoli della pubblicità nella formazione e stabilizzazione delle preferenze di marca. Il caso della Telefonia Mobile in Italia in "Micro & Macro Marketing", 3/2002 pp. 429-446, DOI: 10.1431/8062 Details € 8,00 Cite
Nicchia e competitività: prospettive per il consumer marketing nella nuova globalizzazione in "Micro & Macro Marketing", 2/2008 pp. 229-258, DOI: 10.1431/27686 Details € 8,00 Cite
Lo sviluppo del marketing nella Pmi: riflessioni a margine di un'esperienza d'impresa in "Micro & Macro Marketing", 1/2005 pp. 65-106, DOI: 10.1431/19908 Details € 8,00 Cite