Rivisteweb
The Italian Platform for the Humanities and Social Sciences
Languages
ITA
ENG
General menu
Home
Journals
Subjects
Authors
Publishers
Help
Social Networks
Issues
2021
4, 2021 (December)
3, 2021 (September)
2, 2021 (June)
1, 2021 (March)
2020
3-4, 2020 (September-December)
2, 2020 (May)
1, 2020 (March)
2019
4, 2019 (December)
3, 2019 (September)
1-2, 2019 (January-June)
2018
4, 2018 (December)
3, 2018 (September)
2, 2018 (May)
1, 2018 (March)
2017
4, 2017 (dicembre)
3, 2017 (September)
2, 2017 (May)
1, 2017 (March)
2016
4, 2016 (December)
3, 2016 (September)
1-2, 2016 (March-May)
2015
4, 2015 (December)
3, 2015 (September)
1-2, 2015 (March-May)
2014
4, 2014 (December)
3, 2014 (September)
2, 2014 (May)
1, 2014 (March)
2013
4, 2013 (December)
3, 2013 (September)
2, 2013 (May)
1, 2013 (March)
2012
4, 2012 (December)
3, 2012 (September)
2, 2012 (May)
1, 2012 (March)
2011
4, 2011 (dicembre)
3, 2011 (settembre)
2, 2011 (maggio)
1, 2011 (marzo)
2010
4, 2010 (dicembre)
3, 2010 (settembre)
2, 2010 (maggio)
1, 2010 (marzo)
2009
4, 2009 (dicembre)
3, 2009 (settembre)
2, 2009 (maggio)
1, 2009 (marzo)
2008
4, 2008 (dicembre)
3, 2008 (settembre)
2, 2008 (maggio)
1, 2008 (marzo)
2007
4, 2007 (dicembre)
3, 2007 (settembre)
2, 2007 (giugno)
1, 2007 (marzo)
2006
4, 2006 (dicembre)
3, 2006 (settembre)
2, 2006 (giugno)
1, 2006 (marzo)
2005
4, 2005 (dicembre)
3, 2005 (settembre)
2, 2005 (giugno)
1, 2005 (marzo)
2004
4, 2004 (dicembre)
3, 2004 (settembre)
2, 2004 (giugno)
1, 2004 (marzo)
2003
4, 2003 (dicembre)
3, 2003 (settembre)
2, 2003 (giugno)
1, 2003 (marzo)
2002
4, 2002 (dicembre)
3, 2002 (settembre)
2, 2002 (giugno)
1, 2002 (marzo)
2001
4, 2001 (novembre)
3, 2001 (settembre)
2, 2001 (giugno)
1, 2001 (marzo)
2000
4, 2000 (dicembre)
3, 2000 (settembre)
2, 2000 (giugno)
1, 2000 (marzo)
1999
4, 1999 (dicembre)
3, 1999 (settembre)
2, 1999 (giugno)
1, 1999 (marzo)
1998
4, 1998 (dicembre)
3, 1998 (settembre)
2, 1998 (giugno)
1, 1998 (marzo)
1997
4, 1997 (dicembre)
3, 1997 (settembre)
2, 1997 (giugno)
1, 1997 (febbraio)
1996
5, 1996 (dicembre)
4, 1996 (ottobre)
3, 1996 (giugno)
2, 1996 (aprile)
1, 1996 (febbraio)
1995
5, 1995 (dicembre)
4, 1995 (ottobre)
3, 1995 (giugno)
2, 1995 (aprile)
1, 1995 (febbraio)
1994
5, 1994 (dicembre)
4, 1994 (ottobre)
3, 1994 (giugno)
2, 1994 (aprile)
1, 1994 (febbraio)
1993
5, 1993 (dicembre)
4, 1993 (ottobre)
3, 1993 (giugno)
2, 1993 (aprile)
1, 1993 (febbraio)
1992
5, 1992 (dicembre)
4, 1992 (ottobre)
3, 1992 (giugno)
2, 1992 (aprile)
1, 1992 (febbraio)
1991
5, 1991 (dicembre)
4, 1991 (ottobre)
3, 1991 (giugno)
2, 1991 (aprile)
1, 1991 (febbraio)
1990
4, 1990 (dicembre)
3, 1990 (settembre)
2, 1990 (giugno)
1, 1990 (marzo)
Rosalinda Cassibba, Cristina Semeraro
Teachers’ implicit theories and their impact on educational opportunities of gifted students
Journal
Giornale italiano di psicologia
ISSN: 0390-5349
Il Mulino
Articolo
3-4/2020, September-December
pp. 765-770
DOI: 10.1421/100060
€ 8,00
Cite
Article first page